Deprecated: Required parameter $location follows optional parameter $post_types in /home/aranteblog/public_html/blog/wp-content/plugins/monarch/monarch.php on line 3783
Jak sprawić by na Twojej lekcji z matematyki uczniowie marzyli by dzwonek był później?
+48 32 729 87 11

Jak sprawić by na Twojej lekcji z matematyki uczniowie marzyli by dzwonek był później?

 

Matma jest ekstra! Pokaż swoim uczniom, że królowa nauk to fantastyczna towarzyszka zabaw.

 

Ciekawe lekcje

Nie masz pomysłu jak zainteresować swoich uczniów matematyką? Co zrobić, by dzieci od początku złapały bakcyla, rozumiały tłumaczone przez Ciebie zagadnienia i bawiły się tą nauką? Jak zachęcić je do swoich lekcji, by nie chciały z nich wychodzić? Podejście i zaangażowanie nauczyciela są tu oczywiście kwestią kluczową. Zarażaj zapałem i entuzjazmem. Drugą kwestią są materiały, z których korzystasz, zadania na których pracujecie. Dowiedz się jak zyskać najlepsze przygotowanie do pracy z dziećmi w przedszkolu i w szkole podstawowej. Odkryj tajniki dzięki którym zorganizujesz ciekawe lekcje i pełne zabawy.

Używaj narzędzi

Rozwiązywanie suchych działań, zadań z treścią, rzadko kogo ciekawi, szczególnie dzieci. Nieodpowiednie podejście nauczyciela, może skutecznie zniechęcić uczniów już na samym początku ich edukacyjnej drogi. Rolą nauczyciela jest zaciekawienie przedmiotem. Dzięki odpowiednim zadaniom, nauka staje się przyjemnością, a co więcej łatwiej i na dłużej zapada w pamięć.

Nie bój się zatem uczyć dzieci liczenia na przedmiotach, wykorzystuj do tego patyczki, żołędzie, kolorowe guziki, czy kamyczki na szkolnym boisku. Nie musicie przy tym siedzieć w ławkach. Wyjdzie poza schematy, bawcie się, chłonąc wiedzę niby przy okazji. Najgorszym, co może być dla dziecka, to kazać mu się czego uczyć, szczególnie jeśli temat nie interesuje. Organizuj ciekawe lekcje tak, by uczniowie nie czuli, że pogłębiają swoją wiedzę, wówczas będą ją chłonąć znacznie chętniej i w większych dawkach.

Zestawy multimedialne dla nauczyciela

Specjalnie z myślą o ambitnych pedagogach, którym zależy na nowoczesnym podejściu do nauczania, grono specjalistów w dziedzinie edukacji matematycznej opracowało wyjątkowe programy multimedialne oraz pomoce naukowe. Nauczyciele, którzy fascynują się matematyką i chcieliby tym zarażać będą mogli dzięki nim dotrzeć do dzieci dając im frajdę i wiedzę jednocześnie. Nasze produkty podzielone zostały ze względu na wiek uczniów, stopień umiejętności oraz ewentualne problemy.

ciekawa matematyka

W zależności od konkretnego zestawu, obok wskazówek możesz znaleźć w nich również zadania mobilne do pobrania na pendrive, karty pracy, filmy, symulacje, plansze interaktywne oraz gotowe scenariusze zabaw, animacje, gry, z których możecie korzystać na lekcji z laptopa, czy tabletu.

Polecamy między innymi:

 

Proponowane przez nas rozwiązania są nowoczesne i przygotowane tak, by trafić do wychowywanych w duchu nowoczesności dzieci i młodzieży.

0 Comments

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 + 15 =

Nauczyciel poleca: 5 pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem z ASD

Jako nauczyciel wiem, że poszukiwanie nowych, ciekawych i funkcjonalnych pomocy dydaktycznych, terapeutycznych jest nieodłącznym elementem pracy pedagoga. Szczególnie trudne jest to w przypadku pomocy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W swojej dotychczasowej pracy, miałam możliwość pracować z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych, w tym z pracy z uczniem z ASD. Z tymi dziećmi pracuję od kilkunastu lat i dlatego chcę Ci polecić pomoce, które według mnie sprawią, że praca z dziećmi z ASD będzie bardziej efektywna.

9 pomysłów na zabawy rozwijające zmysł dotyku. Te pomoce terapeutyczne wykonasz własnoręcznie.

Mamy dla Ciebie 9 pomysłów na codzienne czynności i zabawy rozwijające zmysł dotyku. Którą z nich wybierasz?

Zmysł dotyku a rozwój dziecka

Twoje dziecko nie lubi przytulać się, mimo iż nie dzieje mu się żadna krzywda?
Nieswojo czuje się w zatłoczonych miejscach, mimo iż jest ze znanymi mu osobami?
A może denerwują go niektóre ubrania, a nie ma uczulenia na żadne materiały, lub nie lubi bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi, złości się, gdy się ubrudzi…?
Te oraz wiele innych nieadekwatnych do sytuacji zachowań, wywołanych błędnym zinterpretowaniem informacji dostarczonych przez zmysł dotyku, może być objawem nadwrażliwości dotykowej.

Poranny krąg – wielozmysłowe poznawanie świata

Dzisiaj kilka słów o edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnych, o sposobie wprowadzania ich w świat przyrody, pór roku. Mówiąc o edukacji, nasuwają się pytania: czy edukacja w tym zakresie powinna ograniczać się do teorii? Czy dzieci powinno usadzać się w ławkach z książkami, czy przed tablicami multimedialnymi, aby tak poznawały świat? Odpowiedź tutaj jest jedna. Nie. Zobacz w jaki sposób uczyć dziecko z niepełnosprawnością intelektualną o otaczającym nas świecie.

Share This

Udostępnij

Udostępnij swoim znajomym