Deprecated: Required parameter $location follows optional parameter $post_types in /home/aranteblog/public_html/blog/wp-content/plugins/monarch/monarch.php on line 3783
Uwaga słuchowa PRO - nowoczene narzędzie w nauce języków obcych
+48 32 729 87 11

Uwaga Słuchowa PRO – narzędzie, które rewolucjonizuje nauczanie języków obcych i nadaje zupełnie nową skuteczność pracy ośrodków i szkół językowych.

uwaga słuchowa PRO

Uwaga słuchowa PRO pozwoli Twojej Placówce:

  • wyprzedzić konkurencję
  • wyróżnić się na rynku
  • przyciągnąć więcej klientów
  • polepszyć efekty pracy nauczycieli
  • przyspieszyć efekty nauczania
  • zwiększyć zadowolenie uczniów

Zapewne każdy nauczyciel języka obcego, jak i właściciel szkoły językowej, marzy by jego uczniowie szybko przyswajali wiedzę. Opuszczali mury szkoły z wachlarzem sprawności pozwalających na swobodne porozumiewanie się w języku obcym i polecali innym placówkę, której zawdzięczają swój sukces. Z praktyki jednak wiadomo, że nauka języka obcego trwa długo i powoli. Wielu uczniów nigdy nie osiąga wymarzonego poziomu. Nie potrafi pokonać bariery wstydu, opanować słownictwa bądź struktur gramatycznych. a także właściwej wymowy, pomimo najwyższych kompetencji i najszczerszych wysiłków kadry nauczającej i swoich własnych starań.

elektroniczne ucho

Nauczając, trudno nie zauważyć, że jedne osoby robią wrażenie, jakby samoistnie chłonęły język z wszystkimi jego charakterystycznymi cechami. Natomiast inni z trudem zapamiętują słowa, „kaleczą” wymowę i z wysiłkiem budują najprostsze zdania. Nie należą też do rzadkości mistrzowie gramatyki lub rozumienia tekstu pisanego, obdarzeni świetną pamięcią do słownictwa. Jednak w kontakcie z żywym językiem ponoszą klęskę, nie rozumieją mowy obcokrajowców, przekręcają słowa, nie rozróżniają podobnych fonemów, które z punktu widzenia rodzimego użytkownika danego języka są kluczowe dla różnicowania znaczeń, mowa ich brzmi nieporadnie, nienaturalnie i obco w uszach tzw. native speakerów, dlatego dodatkowo blokują się psychicznie i nie maja odwagi komunikować się w języku obcym. Stąd zapewne powstało ogólne przekonanie – które w dalszej części niniejszego tekstu, dzięki Uwadze Słuchowej PRO, zostaje obalone – że z predyspozycją do języków trzeba się urodzić, by móc się ich w ogóle dobrze nauczyć.

Co zatem wyróżnia osoby, które z większą łatwością opanowują i wykorzystują język obcy?

słuchawki terapeutyczne

  • lepsza pamięć?
  • sprawniejszy dobór struktur i słownictwa?
  • większa swoboda w budowaniu wypowiedzi?
  • zdolność do uchwycenia prawidłowej wymowy i melodii docelowego języka?
  • bieglejsze rozumienie mowy rodzimych użytkowników języka?
  • łatwiejsze nawiązywanie kontaktów?

 

A co gdyby cechy te można było w uczniach rozbudzić?

Bez wątpienia są to cechy ogólnie pożądane w kontekście nauki języka obcego. Na kursy językowe przychodzą czasem osoby nimi obdarzone, nieliczni wybitnie uzdolnieni, ale zdecydowana większość uczestników boleje nad swoim tempem nauki i finalną jakością przyswajanego języka obcego.

Na szczęście powstało narzędzie, które pozwala sięgnąć do źródła trudności powszechnie napotykanych w nauce języka obcego i zmniejszyć je, a nawet całkowicie wyeliminować.

Uwaga Słuchowa PRO powstała w oparciu o wiedzę i metodę opracowaną przez francuskiego otolaryngologa Alfreda Tomatisa i skutecznie wspomaga procesy edukacyjne. Dodatkowo, badania wskazują na znaczne skrócenie czasu potrzebnego do nauki języka obcego nawet o 26%.

mikrofon do pracy z głosem matki

Celem prowadzenia treningu słuchowego jest poprawa funkcjonowania ośrodka słuchu. Dzięki temu jest lepsza koordynacja pracy mózgu, otwarcie uszu na lepszą percepcję szerszego zakresu częstotliwości dźwiękowych. Następuje usunięcie blokad powstałych nie raz już w okresie życia płodowego i wczesnych latach dzieciństwa. wiele osób odnosi wrażenie, że zdolności lub ich brak są wyłącznie wrodzone. Tymczasem wiele trudności w nauce ma charakter nabyty i może dzięki Uwadze Słuchowej PRO być zdiagnozowane oraz usunięte.

Stosowanie metody prof. A. Tomatisa szczególnie dobrze wpływa na kompetencje komunikacyjne.

W efekcie stymulacji dźwiękowej zwiększa się swoboda w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich. Pojawia się większa lekkość wypowiedzi i pewność siebie. Następuje poprawa pamięci i koncentracji, polepsza się także umiejętność rozróżniania podobnie brzmiących tonów. Idzie za tym lepsze rozumienie ze słuchu i poprawa wymowy. Wzrasta bogactwo czynnie stosowanych struktur gramatycznych i leksykalnych,

Jedno z praw sformułowanych przez twórcę metody prof. Alfreda Tomatisa mówi o tym, że czego ucho nie usłyszy, tego usta nie wymówią. Choć wydaje się to wręcz banalne, jest to niezwykle istotne spostrzeżenie w kontekście nauki języków.

Alfred Tomatis zauważył, że zakłócenia, ograniczenia, czy wręcz blokady w percepcji wybranych częstotliwości dźwiękowych bardzo mocno wpływają na funkcjonowanie osoby. Rzutuje to na jej możliwości produkcji mowy we wszystkich aspektach z tym związanych. A zatem ma wpływ nie tylko na wymowę ale także na umiejętność budowania zdań, swobodę wypowiedzi, bogactwo słownictwa, prozodię, a nawet błyskotliwość ripost.

Stosowanie treningów słuchowych przyczynia się do eliminowania blokad i zakłóceń w odbiorze dźwięków i odblokowuje potencjał ucznia.słuchawki tomatis

Wiele języków posiada charakterystyczne cechy fonetyczne i prozodyczne. W Uwadze Słuchowej PRO zaimplementowano specjalne programy, dzięki którym można stymulować słuch pod kątem wybranego języka, do wyboru oferuje język:

  • angielski
  • niemiecki
  • hiszpański
  • francuski
  • rosyjski
  • chiński
  • arabski

Oprócz treningów celowanych na jeden z powyższych języków, można w Uwadze Słuchowej PRO stosować uniwersalne programy pedagogiczne. Polepszają one ogólne funkcjonowanie i kompetencje szkolne, także w języku rodzimym ucznia.

Nie zwlekaj! Już teraz dowiedz się jak możesz zdobyć Uwagę Słuchową PRO ! Sprawdź w sklepie https://www.arante.pl/category/sprzet-uwaga-sluchowa-pro lub dowiedz się więcej  http://www.uwaga-sluchowa.pl/

0 Comments

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × 4 =

Nauczyciel poleca: 5 pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem z ASD

Jako nauczyciel wiem, że poszukiwanie nowych, ciekawych i funkcjonalnych pomocy dydaktycznych, terapeutycznych jest nieodłącznym elementem pracy pedagoga. Szczególnie trudne jest to w przypadku pomocy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W swojej dotychczasowej pracy, miałam możliwość pracować z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych, w tym z pracy z uczniem z ASD. Z tymi dziećmi pracuję od kilkunastu lat i dlatego chcę Ci polecić pomoce, które według mnie sprawią, że praca z dziećmi z ASD będzie bardziej efektywna.

9 pomysłów na zabawy rozwijające zmysł dotyku. Te pomoce terapeutyczne wykonasz własnoręcznie.

Mamy dla Ciebie 9 pomysłów na codzienne czynności i zabawy rozwijające zmysł dotyku. Którą z nich wybierasz?

Zmysł dotyku a rozwój dziecka

Twoje dziecko nie lubi przytulać się, mimo iż nie dzieje mu się żadna krzywda?
Nieswojo czuje się w zatłoczonych miejscach, mimo iż jest ze znanymi mu osobami?
A może denerwują go niektóre ubrania, a nie ma uczulenia na żadne materiały, lub nie lubi bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi, złości się, gdy się ubrudzi…?
Te oraz wiele innych nieadekwatnych do sytuacji zachowań, wywołanych błędnym zinterpretowaniem informacji dostarczonych przez zmysł dotyku, może być objawem nadwrażliwości dotykowej.

Poranny krąg – wielozmysłowe poznawanie świata

Dzisiaj kilka słów o edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnych, o sposobie wprowadzania ich w świat przyrody, pór roku. Mówiąc o edukacji, nasuwają się pytania: czy edukacja w tym zakresie powinna ograniczać się do teorii? Czy dzieci powinno usadzać się w ławkach z książkami, czy przed tablicami multimedialnymi, aby tak poznawały świat? Odpowiedź tutaj jest jedna. Nie. Zobacz w jaki sposób uczyć dziecko z niepełnosprawnością intelektualną o otaczającym nas świecie.

Share This

Udostępnij

Udostępnij swoim znajomym