Staram się o dofinansowanie. Potrzebuję proformę/ofertę.
Jeżeli ubiegasz się o dofinansowanie produktu, to z pewnością będziesz potrzebował fakturę proforma, aby przedstawić ją w odpowiedniej instytucji. W naszym sklepie to żaden problem i w bardzo szybki sposób można taką fakturę pozyskać.
- W pierwszej kolejności należy na stronie www.arante.pl znaleźć interesujący nas produkt.
- Następnie dodajemy produkt do koszyka i wybieramy „zamów”.
- W formularzu wskazujemy interesującą nas formę dostawy, a w części płatność wybieramy „Przelew z dofinansowaniem”.
- Poniżej uzupełniamy „Dane zamawiającego”. Od instytucji zależy jakie dane należy tutaj wpisać. Jeżeli produkt , nazwisko opiekuna z dopiskiem kogo dotyczy np. „Jan Kowalski dotyczy syna Adam Kowalski”. Temat ten jest niestety bardzo indywidualny, dlatego należy to ustalić przed generowaniem proformy z instytucją, gdzie ubiegamy się o dofinansowanie.
- Następnie zaznaczamy potrzebę otrzymania faktury VAT po otrzymaniu dofinansowania, akceptujemy regulamin oraz politykę prywatności i przechodzimy do potwierdzenia.
- Weryfikujemy poprawność danych, potwierdzamy wymagane pola i wybieramy „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Po przejściu wszystkich kroków mamy możliwość pobrania faktury proformy z wszystkimi danymi, które zostały podane w formularzu.
W taki prosty sposób udało się wygenerować fakturę proformę potrzebną do dofinansowania, a dzięki temu, że zamówienie jest w systemie, dalsza realizacja będzie prostsza. Dzięki zaznaczeniu opcji „Płatność z dofinansowaniem” nasz zespół jest świadom, że taki proces może trwać bardzo długo (nawet ponad pół roku), jak również może zostać rozpatrzony negatywnie( czego nie zakładamy 😉 ). W przypadku nieotrzymania dofinansowania wystarczy nas poinformować o tym fakcie, a my anulujemy całe zamówienie bez żadnych konsekwencji.
Otrzymałem dofinansowanie. Co dalej ?
Następnym krokiem po otrzymaniu dofinansowania jest wykonanie przelewu wkładu własnego na konto, które można znaleźć na proformie. Do tego momentu wszystkie dodatkowe zmiany i uwagi, jakie powinny się znaleźć na fakturze VAT, można dokonać bez problemu podczas kontaktu telefonicznego z naszym zespołem. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie wystawiamy fakturę VAT i wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.
Na fakturze znajdą się najważniejsze informacje potrzebne do dalszej realizacji dofinansowania:
- Dane nabywcy podane w formularzu,
- Informacja o kwocie wpłaty przelewem wkładu własnego,
- Informacja o pozostałej kwocie do zapłaty w terminie 30 dni,
- Podpis i pieczątka sprzedawcy.
Na podstawie takie faktury instytucja płaci kwotę dofinansowania. Po całkowitym rozliczeniu zamówienia towar zostaje wysłany.
Przedstawiony proces został przygotowany na podstawie najczęściej realizowanych dofinansowań. Jeżeli Twoje dofinansowanie musi zostać zrealizowane w inny sposób, to skontaktuj się z nami telefonicznie, a ustalimy razem szczegóły. Do usłyszenia!
0 Comments